Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, September 17, 2010

RAYA 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Raya tahun ni terasa amat letih sebab...keadaan kesihatan yang terganggu...haha tapi balun gak makan tak ingat dunia...

 Tahun ni kami membuat kerja merepek berjalan-jalan di malam hari di jalan TAR...ya Tuhan manusia KL ni tak tido lagi ke ...sebab memula aku amatlah mengantuk...OTW balik Melaka hub kata kita singgah Jlan Tar lah tgk2 baraamg n orang...kami dah lamabat bertolak dari Ipoh...kul 10 malam...ingat tak nak lah singgah di J.TAR...sekali hub p gak nak tgk...sampai sana kul 12 lebih aku tgk org masih ramai n sesak...nape lah dorg ni tak tido lagi ye...aku dah mengantuk gilez...hahah...tapi bile kaki mula melangakah dan mata mula meliar melihat barang2...aku dah tak ngantuk bersemangat gile...hahaha...terbeli baju melayu hub lagi satu...nasib malam...aku tak berapa nampak kecantikan baju2 yang ada so aku nye tak tersangkut pun...tapi kuih raya banayk gak lah yang sempat aku rembat...hahah...wei tapi sedap tu kuih dia...my hub tak de keje lain membeli mercun & bunga api..."membakar duit" yang konon nye banyak...ahaks...mane tak nye sampai rm80.00 tak sangka my hub berhati mulia mem"bakar' duit sebnyak tu...baik beli baju kurung aku lagi satu...kuikuikuikui....

last posa:
Wah tahun ni banyak peningkatan cepat kami habis masak lauk pauk tuk raya...ketupat,lodeh,kuah kacang,rendang ayam,rendang dading...tahniah pada bonda & ayahanda sebab melakukan kerja dengan pantas tahun ni...yang ajaibnye lagi adalah adikku yati hahaha dia gosok baju awal gilezzz....tahniah2222.....tak yah akak susah payah menggosok...hahahah (dari hati yang iklhas berkata) kuikuikuikui ...


1st day:
Pas solat hari raya...sesi bergambar...then p kubur...then p beraya...syok tahun ni 1st raya dah dapat habiskan rumah yang di ketogerikan "wajib" di kunjungi oleh kami...

jom layan gambo...

Wan Midah..Suami...Isteri(hehe) comey kan

ni cucu,cucu menantu n cicit yang ada di pagi Raya 2010


ni My Boleved Parents...



No comments: