Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, September 17, 2010

PERUT MERAGAM

1st time raya perut aku meragam selama ni...banyak mane aku pulun makanan perut aku selamba menerimanya...tapi tahun ni peh ...ada je yang tak kena...1st raya banyak umah p beraya...ada satu umah tu...tuan rumah kata nak buat rendang lokan...so kami reramai p lah umah tersebut...tapi nasib kami malang...si lokan sudah habis dingap...huhuhuhu..so yang ada Rendang ayam n ketupat palas...aku sebelum ni  tak berapa makan ketupat palas ntah  nape tahun ni tebiat aku pun melantank ngan rendang ayam tu....

Sok pagi nye perut aku dah memulas dengan menggilanye...sendawa dah berbau telor tembelnag..alamak...pe kes ni...satu hari badan tak sedap n tak larat...duk jadi peneman setia tandas...selagi tak "muntah" selagi tulah aku akan rasa tak larat...perut menggelodak gile...pas balik dari teman my hub mandi di pengkalan balak...aku terasa mual yang amat...yes akhirnya...muntah terkeluar gask...best gile...tapi biasa lah pas muntah badan akan letih gile...my hub yang kemas2 barang nak balik JB malam tu...Thank ye..aku duk tido je...tak membangunkan diri pun....(semua yang makan pada malam tersebut mengalami cir bir...tapi akulah yang paling teruk...huuhu)


Keadaan berulang semula pada raya keenam...huhuu...meragam n cir bir...yang amat ajaib...huhuhu..nape lah perut aku sekarang ni...perut 2nd hand dah...huhuhuhu....dulu 1st class...sekarang tidak lagi...selepas aku kegugurann...semuanya sensitif...huhuhuhu sabar ye perut...moga pas ni aku akan sedar bahawa perut ku perlukan berlaian manja...hahaha

No comments: