Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 2, 2010

JOM SUKA SUKI

Pertama kali menyertai pertandingan via blog...hahah...thank pada Diah sebab mentag saya...saya ni pemalas sikit nak sertai contenst ni ...tapi ntah nape tetiba nak join Mr Syam nye contest...mungkin sebab saya ada gmabo macm yang dikehendaki...hahahaha...so sy nak tag my hubby,Aisyah  &  Suriati tuk join this...



                    ***********GaMBo YanG SaYa SukA Itam N pUtih nye***************


Gambo ni diambil sewaktu Majlis Resepsi di rumahku...
sangat suka gmbo ni...hari pertama selepasdi Ijab Kabulkan...

1 comment:

CikgooSue said...

Waaa... xtau pon kene tag... kikikiki.. da lama giler xupdated blog.. kebizian melanda... maklumlah musim trial da dtg... tambah plak nak raya... hahahha... alasan! anyway...thanks ye.. men'tag aku...hehehe... malam2 sikit nnt baru aku nak cari pic itam putih... siang nak p ronda2 raya... ;)