Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 23, 2010

RezeKi Dari Nya

23.08.2010
Pagi-pagi seperti biasa menguruskan minyak dan petty cash pekerja semua...kul 9.00 baru boleh start keje diatas...n perkara pertama selepas komputer terbuka adalah membaca blog....saya tersentuh dengan entry kawan ku  Diah . Selepas membacanye tetiba aku dipanggil ke bilik pengarah...berderau darah aku ingat sebab aku selalu tgk internet baru buat keje hhehehe...rupanya...Alhamdulilah...Rezeki Di Bulan Puasa...

Aku di naik kan pangkat...maksudnya tanggungjawab pun bertambah...huhu...namun tidak mengapa aku anggap sebagai platform aku untuk menambah ilmu ...kelak moga aku berjaya membuka syarikat sendiri berbekalkan pengalamn yang ada...AMIN

Apabila melihat jadual kerja yang baru...Ya Tuhan Besarnya Taggungjawabnya...Moga aku dapat menjalankan amanah ini dengan Ikhlas....Apakah kaitannya dengan entry diah ye...memang ada kaitan nya...kita sebagai anak memberilah dengan ikhlas kepada ibu bapa kita semampu yang boleh...kelak rezeki akan di murahkan...Alhamdullilah berkat Doa Mak & Ayah aka sekarang bukan seorang pegawai akaun...doakan akan berjaya memikul tanggungjawab yang baru ini...

2 comments:

aimjannah said...

mabruk ye kak..
naik pangkat sudah..
nway..moga keimanan meningkat seiring peningkatan pangkat~~
makin dekat dgnNya..insyaAllah

Aida said...

Thanx ana n diah..
Diah:Yup Manager...Mmg redha ibu bapa berkat rezeki kita...memberilah semmapu kita walau sedikit amat bernilai...

Ana:
Doakan akak ye dik oi...