Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 8, 2010

Pra Berpantang...

Bermula episod berpantang...huhuhu..payah rupanya berpantang ni...huhuhu..dapat minum sikit jek air masak..nasi tak leh tambah...ikan bakar or singgang jek boleh makan...hohoho....payah wei...berbarut...bertungku...semua kena buat seperti orang bersalin...rupanya 4bulan dah ada air susu...demam susu aku...sakit yangamat...sayu hati...mmg dari awal mengandung aku dah berniat untuk menyusukan anak ibu untuk 2 tahun..sedihnye...bincang ngan my hub untuk cari anak susuan...tapi tak berjaya...huhuu apa boleh buat..hanya Tuhan yang tahu...mak lah peneman setiaku ketika berpantang..
Doakan diri ini dimudahkan untuk mengandung lagi...pelbagai dugaan yang aku alami sepanjang seminggu aku berpantang ini...Tuhan apakah Hikmah mu ini....Berilah aku kekuatan...

Khususan buat mak...Pn Rasimah

Terima kasih segalanya mak...akak doakan agar mak diberikan kesihatan yang baik...terima kasih mak...kasih sayang mak tak ternilai bagi akak...akak mintak maaf dengan apa yang telah berlaku...doakan akak tabah untuk menempoh semua dugaan yang mendatang terima kasih mak...

No comments: