Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, July 26, 2010

Misi Yang Tergendala

Erm...MIsi???? pe ye/... act aku nak sambung study ku ...nak amik Master...dari awal tahu nak amik dah isi pemohonan kat UUM tapi bile aku disahkan mengandung aku undur diri sebab due date  time aku exam final 1st semester/...then sekarang rasa ingin menyambung Misi itu kembali...tapi nak amik full time plak rasanya...huhuh...nape ye...sebab msalah tertentu ...(macam lari dari msalah kan??wat ver...aku memang tertekan dalam keadaan sekarang ni) so kawan suggest amik kat UKM...erm masih berfikir full time o part time n u mane nak sambung...huhuh..."menuntu ilmu adalah sunat yang dituntut" hati memang nak sangat sambung study...moga aku diberi pertujuk dah di mudahkan segalanya...Amin...

No comments: