Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, July 19, 2010

Demi Masa

Huh...banyak tul keje setelah balik dari berpantang...tak menang tangan menyelesaikan semuanya...di tambah pula sifat M aku yang telah bermaharajalela...huhuh...nak tak nak aku kena terus juga mealakukan tugas yang terbengkalai...Kepada En Mohd Azizi mintak maaf menyiapkan lambat Audit Report..huhuhuhu..nape ye aku amat malas nak hantar PNL kepada auditor sebabnye..auditor tu cina...tak paham bahasa melayu english lagi lah dia tak paham..aduh payah tul...nak tukar auditor...tapi tak tau plak nak cakap kat Su mcm ne...bos dah bagi green light...kepada En Hubby bersedia menerima PNL ku untuk di audit...hahaha...Sekarang tengah berusaha untuk menyiapkan kerja yang lain gak...huhuhuhu...En Bos silalah masuk offce untuk sign cheque...huhuh subcont n supplier dah bising...bingit telinga dah....

hari ni sibuk gak tapi sempat gak menulis heheh...sebab sudah tension sgt berfikir tentang kerja...nape lah telepon tempat aku berbunyi aje...cuba senyap sikit...huhuhu..setiap minit berbunyi....Subcont lah...supllier lah...walk in customer datang lah...wahwahwah...pas ni fani takde lagi teruk lah aku ke atas ke bawah....kurus tak gak...hhuhuhuhu....

Dalam kesibukan berkerja...terpikir aku sejenak...bekerja untuk duniawi...tidak boleh dilupakan juga untuk akhirat...kesihatan jasmani kita jaga dengan bersenam..diet...kesihatan rohani kita jaga dengan amalan2 cthnye solat, membaca  mathurat,Al quran dan berbuat & bersangka baik dengan orang agar hati tidak mati...(Alhamdullilah tersedar dari kelalaian selama ini diabaikan) Besar nikmatnye apa yang telah menimpa kepada aku...Sesungguhnya Indah Hidup ini...Allah tahu apa yang terbaik buat kita...setiap yang berlaku terselit 1000 nikamat & hikmahnya...Amin...

"Demi Masa Sesungguhnya Manusia dalam kerugian..Kecuali mereka yang beriman serta beramal soleh..yang berpesan kepada kabaikan dan kebenaran" Amin...

No comments: