Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, February 3, 2010

111 post

Post no 111..erm dont't know what to write...erm...2morrow have tahlil at office...after isyak ...kena pergi ke??But En azizi ask us to come..."Aida ajak sekali wan datang esok" ohhh my god...malas nye nak p.baru nak bagi alasan takut mandu malam.....bukan pe opah tinggal sorang kat umah...alamatnye kena tido umah MIL lah....erm..boleh tak kalu tak mau...

Malam ni tak de cerite best kat tv...Ada CSI tapi halimah jongang lagi mendapat tempat...so bagi ruang kat opah tgk cerita tu...tu yang tengah merapu yang bukan2 ni...hahah..slah ke kalu tetap nak mencoret walau tau English tak powerr...tapi tetap nak tulis gak dalam bi...salah ke?erm biarlahkan...

Bulan ni penat sikit..kena kemas umah...maklumlah nak pindah umah...mesti sedih...umah tu kenangan aku dan Hub sebagai suami isteri...Umah pertama yang menyaksikan aku menjalankan tangguung jawab sebagai isteri..penuh kenangan..demi kegembiraan orang kita perlu berkorban...tak de yang lebih gembira selain melihat hub gembira...kami akan menetap di rumah Opah...kat Jeram...so kengkawan kalu p Kampar Perak..Roger2 lah aku ye...

Hujung Minggu ni p Honey Voc kat Teluk Batik...Gathering Savoc...so pergi memeriahkan majlis...hehe...tidur sana yang amat best...leh honeymoon ngan hub...Thank My Luv...Mintak2 lah Resort tu punya makanan sedap...hehehe...makan aje yang aku ingat...ngeeee ngeee

Dah terlalu panjang merapu...Have to stop now sebelum lebih m,erapu lagi...hahaha...nak buat tag gak lah mcm Nina...hehe tapi amik masa jap laah...chow chin chow...

3 comments:

NiNa said...

haha..wat tag selain dr merapu..tag pun kire merapu gak la kan..aku pun merapu ni..ntah pape..

Aida said...

aku duk bosan...jap lagi nak wat tag yang mcm ko buat...sweet gmbo ko tu..

Aida said...

aku duk bosan...jap lagi nak wat tag yang mcm ko buat...sweet gmbo ko tu..