Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 4, 2010

Air Cond

My boss meet me at my office..
"Aida, Nape Air Cond ni sejuk tak macam semalam Panas jek" -Boss-
"No idea lah...Din ada adjust something...but saya tak tau pe"-me-
Rupanye i salah tekan mode kat remote control air cond.Patut lah pans semacm...hahahah...malas nak amik port tentang aircond...hahaha...tak penah plak selama ni masalah mcm tu...Habis satu part...*end*
dia datang semula opis aku selang bape minit..

"Erm aida...abg rasa nak hantar u amik krusus tentang air cond...leh dapat bantu opis sikit..."-Boss-
"Hah????Erm Tak mau lah..-me-
"Ilmu...p ye..saya isi name kamu"-Boss-

Oh no....pe nak buat ni...tak mau...dah la tak tau langsung tentang air cond....huhuhuhuh

No comments: