Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, January 17, 2010

Akhirnya

Tersedar dari kealpaan....baru ku tahu...aku pernah berjanji denganNya...namun aku tidak mengikutnya...alpa nya diri ini...indahnya idup berteraskan ISLAM..A-I-D-A STAND FOR Anak Islam Dunia Akhirat...akan ku ikuti nya...setelah sekian lama diri ini alpa...ku pohon agar diri ku kuat untuk bangun dari kealpaan ini...Ku bersyukur masih belum terlambat untuk diri ini ke jalan Nya...ku pohon wahai suami...adik-adik ku...ibu bapaku...bimbinglah aku...kamu semua sumber kekuatan aku...Doakan ku tetap kuat meneruskan perjuangan ini....


Bangun pagi ni..terasa sangat sakit perut...mintak tlg my hub...dugaan DariNya...terbaca entry my adik..."andai aku berhenti" mendalam maksudnya...tersedar dari kealpaan...aku harus meneruskan kerja ku selagi itu adalah tanggungjawabku yang utama di Syarikat itu...moga aku kuat...moga perkhwinan kami dipenuhi dengan iklim Addin...ku Pohon Wahai suami...bimbinglah diri ini...Tiada yang lain ku pinta dari mu hanya bimbingan agar kita sama-sama ke Jannah di akhirat kelak...

2 comments:

aimjannah said...

perjuangan memerlukan perngorbanan..pengorbanan memerlukan keikhlasan..keikhlasan lahir dari hati yang mengingati Tuhan

betapa besar rahmat Allah..moga Allah merahmati seluruh keluarga Rahmat..insyaAllah

doakan na gak eh mga thabat dlm perjuangan

iNsAn KerDiL said...

keluarga Rahmat algarrr...heheheh
kak moga Allah beri rahmat dan petunjuk untuk mu dan diriku jua....~