Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 9, 2011

Peristiwa pagi hari

Pepagi tadi my hub dapat call dr someone...pepagi dah tepon mengamuk2...ish baran plak aku...pas solat subuh aku tnya my hub nape...rupanya...si pulan tu mahu masukkan name dia dalam buku bank...

Cerita dia macam ni...my hub mintak aku tolong openkan current account tuk company ni...then aku tolong lah disebabkan aku nye bos Pengurus zone utara tuk mayabank...senang sikit keje introducer tu ...pasti senang nye...niat ingin menolong...tak salah kot...dia daftar kat SSM sebagai pemilikan tunggal ...then name sign akan seorg kecuali kalau pemilik tu buat surat mandat tuk letak nama org lain gak dalan current account tu..."someone" tu ckp nak gak name dia appear dalam bank...helo!!!!! si bijak pandai...kalu bukak bisnes name dalam buku just keluar name syarikat lah...mane ada  kuar name person tu kalu ...bukak akaun current sendiri appear lah name kita...awatlah ada org bijak mcm dia ...huhuhu buat ak baran seluruh badan je pepagi...tu name dia "BODOH SOMBONG"

Aku tak naklah syarikat tu...erm ntahlah ngok punya org...tak paham aku...then nak gaduh2 pepagi ...ish2...apa jenis manuasia lah mcm ni...then aku ckp my hub suh dia buat sendiri...baru padan muka....aku wish gud luck...tapi semua dia buat tak penah nye berjaya...hangat tahi ayam...wait n see lah...hope Nasib dia Menyelebahi dia ....

MORAL: Jangan Bodoh Sombong Tak Akan Ke Mana...

No comments: