Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 24, 2011

23 weeks

Sekarang aku kena cekup setiap 2 minggu sekali...huhuhu jenuh gak lah nak p...masuk lambat je setiap khamis...nasib lah bos aku amat memahami...senang hati sikit...tadi p cek lagi...seperti biasa bangun lebih awal dari selalu...kul 7 dah kuar dari umah...huhuhu ...ingat dapat lah no satu sebab klinik tu belakang umah dekat je tak samapi 5 minit...bila p rupanya dapat no 5 jenuh...huhuhu...aku baru berangan nak balik cepat ke opis...hahaha...

pas buat rutin pemeriksaan seperti biasa lah pas cek BP, berat n urine test wait nak jumpa jururawat...masa jumpa jururawat dia tetiba kata aku kena amik suntikan hari ni...huhuhuh tak prepare minda so agak terkejut...ni pun menulis dengan tangan yang agak kebas....huhuhu...suntikan kancing gigi...gile sakit...huhuhu...Then pas tu wait turn tuk jumpa Dr plak...huhhuhu...

Dr suh aku amik darah tuk Renal Test...huhuhu...lagi sekali aku tak leh terima sebab tak diberitahu awal...huhuh aku ni penakut jarumm....tolong lah leh tak mention awal...lagi plak bile aku nak amik darah hanya org tertentu je selalu berjaya..sebab gemuk urat susah nak dapat...huhuhu..jururawat tu cucuk tangan yang kena suntik tu...then darah tak keluar...huhuhuh..memula sebelum suntik aku dah cakap tangan kanan senang sikit cuck...tak percaya..erm ntahlah..then try cucuk kat tangan kanan then berjaya dapat darah...huhuhu...

Semuanya bagi memastikan anak dan ibu selamat ...Doakan Kami selamat...Ayah Ibu tak sabo nak tgk along...

No comments: