Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 22, 2011

Lumrah Alam

Bila tiada di depan mata barulah terasa RINDU...itulah lumrah alam...pertama kali berjauhan dengan sang suami menyedarkan aku bertapa pentingnya suami ku di sisi...(mode:rindu yang amat...huhu) di tambah pula aku sedang berbadan dua ni...membuatkan aku lagi sayu..ntahlah...semenjak pindah umah ni tak pernah masak sendiri...mesti my hub yang jadi top chef huhu....ni my hub tak de terpaksa mintak tolong kawan beli kat luar...rindu yang amat sama kamu AHMAD RIDZUAN...

Pepagi tadi time my hub tepon..ada ke patut aku suruh dia balik...hhuhu..ntahlah...sedih sgt...mungkin along pun rasa mcm tu sebab selalu je dia mengeras n menedang bile tetiba hati teringat kat my hub...kalu kat opis dengan keje yang melambak tak plak terasa sgt..kalu kat umah..huh..hanya Tuhan yang tahu...bulan April nanti sekali lagi my hub akan outstation...erm tapi tak pe mak aku mungkin datang dari JB...yahoo...cepat la malam sok tak saba nak jumpa my hub...hati-hati di jalan raya ye ....

No comments: