Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, February 18, 2011

Coretan

Dah lama tak tulis blog...ntah sebab malas kot...hahaha...Ana dah balik Malaysia 11.02.11 masa tu...bagus tul adik aku dari KLIA naik bas ke seremban n amik bus ke jb plak pastu..tak mau kami amik kat KlIA...adik aku dah besar n pandai berdikari.....hehehe...senin lepas dorg datang ipoh...thank semua...heehe..seronok bangat..maklumlah aku tak leh jalan jauh dengan keadaan sekrang..so mereka datang Ipoh..hehehe terharu...Time cuti maulidur Rasul p Lake Town Resort...heehehe seharian kat sana....bila lagi kita boleh macam ni ye....

Semalam p check up erm Alhamdulilah kandungan sihat...perasaan bercampur aduk...sekrang dah 18 minggu...Moga sejarah tak berulang lagi...dulu gugur 18 minggu gak...Moga Kali ni selamat semuanya....Dapat dengar jantung along...Dr kata ok semuanya kecuali sakit aku yang sama...iaitu protinuera....huhuhuhu..Moga semuanya selamat...Senin depan cek kat ISH plak..moga Along selamat semuanya....sihat hendaknya...berat badan aku terlebih naik...."sila awasi kenaikan berat badan anda" haha  itulah yang Dr tulis kat buku merah aku...hahahaha....

hari ni food pionsioning plak...huhuhuh.ntah pe yang aku silap makan ntah..huhhuuh...first time muntah preggy kali ni...teruk gile...longlai badan..di tambah cirit plak.....huhuhuh...ntahlah...agak payah gak sakit time preggy..sian bb...selera makan berkurangan...huhuh...nak makan ubat bukan leh sebarangan...erm so bertahan je lah yang boleh...

Moga Cepat sembuh...doakan kesihatan saya dan bb ye....Amin...

No comments: