Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 13, 2010

Renungkan

Ahad lepas saya pergi ke KL...erm sebab menghantar produk kepada pengedar dan berjumpa dengan teman & sedara untuk memperkenalkan produk...Nape ye saya bercerita ini???? adalah disebabkan saya amat terguris hati dengan satu ayat yang terkeluar dari sipulan...terpikir & terpanggil untuk menyelamatkan sipulan...membantu beliau menaikkan taraf keluarga...saya tak kisah kalu tak mau guna produk but jgn keluarkan ayat mcm tu....

"Produk Islam ni tak bOleh Pergi Jauh kalau kita menjualnya.Tak boleh buat Duit"

WTH...peh baran seluruh badan aku dibuatnye...abis tu nak jual arak baru leh kaya ke beb....Kalu niat kita betul..Allah akan bantu...sebab tulah dah masuk bermacam-macam MLM yang jual produk ko tu tak senang pun...hish geram tul....huhuhuhu

Dia perkenalkan kami dengan MLM yang jual produk ni Mona Vie...oh no US produk & sedang dalam proses HALAL Malaysia....Kalu diberi pilihan antara Produk yang dah tahu Halal dengan yang tengah wait Penghalal lan nye...mane kita nak pilih...Memang lah Modal kecik untung kecil but lama2 yang kecil boleh bertambah besar kalu pandai kemudikannya....

Serius tak paham dengan manusia macm ni...Aku nak bantu...tapi diri sendiri tak nak bantu  aku nak buat mcm ne lagi...Moga Allah Beri Hidayah untuk dia berubah...AMIN...


AKu Stokis kepada MLM yang menjual Produk Berasaskan KAMbing...hahah...dari dulu kalu aku marah org suka sebut perkataan kambing....sekarang kambing yang membantu aku dan My hub mendapat pendapatan tambahan ALhamdulilah...sila layari www.hrgroup2u.com...andai berminat contact lah kami...


2 comments:

aimjannah said...

salam
seb bek akk x terpengaruh~
hehe..nway ..
meniaga ni kene pastikan apa yg diperniagakan menurut syarak..
kalo tak..jawab depan Allah

k sis..wish u da bes of luck..
biar lambat asal jalan yg dipilih selamat dan insyaAllah dimudahkan semua urusan

Aida said...

THANK DEAR...if i mention the simpulan name ...u know him...huhuhuhu....

Kambing pun kambinglah asal rezeki halal..ye tak????