Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, October 1, 2010

Open House


Date:30.09.2010
Masa:8.00-11.00malam
Tempat: Teratak wandot

Berlangsungnya open house dirumah kami...hehehe..secara tetiba decide nak buat open house...kalu buat hujung minggu tak sempat...banyak sgt program...minggu depan dah nak abis raya so...kami decide buat semalam.....

Memula nak amik half day...namun disebabkan komitmen yang tinggi tidak membolehkan aku balik half day...hahaha...so alamatnye aku akan kelam kabut memasak lah...nasib ada myhub yang menolong....Thanks ye....

Balik 5.30ptg...then p kedai sebab spegheti lum beli lagi...aku kalu dah kat kedai bukan nye boleh sekejap...mesti semua penjuru kedai aku pergi...hahaha..kebetulan myhub pun pergi kedai. yang sama untuk membeli ais...macam tau je aku  kat kedai tu ...walhal tak bagitau pun nak p kedai tu beli barang....balik umah dah kul 6.00ptg...alamak akau perlu memasak sepantas kilat....

Menu:  1-Mee Hoon Tomyam
            2-Speghetti Ayam
            3-Nasi Impit
            4-Sate
            5-Koktail
            6-Kuih Raya

So kul 7.50malam aku siap memasak & solat...Alhamdulilah..sempat juga akhirnya....Terima kasih kawan-kawan & Jiran2 yang sudi bertandang di teratak kami...

Tahun Lepas open house umah lain...tahun ni Open house umah lain...hopefully tahun depan di rumah kami...InsyaAllah..MoGa Tuhan permudahkan segala urusan bank kami yang didalam proses...tapi...walau lain rumah....tetap kat Ipoh ...huhuhu


No comments: