Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 1, 2010

Sambungan Cerita Wad ku

Selapas aku ditukar ke wad 1C barulah dapat tido dengan hati yang tenang..kelaparan punya pasal kat wad mee hoon yang takde perencah pape ku telan juga...Bile time wad round aku mintak kat Dr tuk balik...hehehe tak tahan beb duk wad..satu penyeksaan...Dr kata leh balik...n she advise to bring 24 hours urine on Monday...Yahooo...discharge hari Khamis tu gak...Time lunch my hub amik...Terus p Opis makan kek hahah...pagi tu ada order kek lembab ngan kawan ku telan dengan banyak nye...hehehe....

My FIL buat nasi beriani...wah best balik sari opis...my MIL dah ada kat umah...ku telan lagi Nasi beriani...makan makan dan makan...betapa ku bersyukur dpt keluar wad....nikmatnye...SEkarang sudah berani sikit tuk amik darah...aku ni penakut kalu kena amik darah..hahaha...tapi sebelum aku kuar wad kena amik 3 kali darah...mak ai...sakit tangan dibuatnye.....

Sekarang aku kena bersiap sedia sebab Dr kata bile2 leh admit again n untuk jangka masa yang lama huhuhh...nape aku kena semua ni..Ada Hikmah disebalik Semua kejadian...Doakan Aku sihat ...n Baby Selamat..Amin...


No comments: