Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 24, 2010

Merintih...Menangis tiada guna

Hati sedih pilu tak terhingga..selagi anak ibu tidak di keluarkan perasaan bercampur baur..hanya Tuhan yang tahu...Kekadang bile teringat semula peneman sejati ku sentiasa merembes keluar..air mata berhentilah..tiada gunanye lagi...aku sedar Tuhan tidak akan memberi dugaan setimpal dengan kekutan umatnye...adakah aku kuat???Ya Tuhan Tolonglah Tabahkan hati ini....8 bulan penantian untuk aku mengandung ...hanya 18 minggu peluang aku tuk merasainya...Ya Tuhan...Kuatkan hati ini...Berilah peluang ini kembali kelak...

Bile dengar lagu "kami perihatin" untuk bayi yang dibuang..Air mata ini deras keluarnye...hanya Tuhan Yang tahu...sayangilah anak itu..aku pegang kuat kata ana adik ku "ALLAH tidak memberi apa yang aku minta...tapi DIA lebih tahu apa yang aku Perlu"....

Sedih..Pilu...Kuatan lah hati ini...Ya Tuhanku

1 comment:

Unknown said...

Allah maha mengetahui segala yang berlaku sayang.
kita hanya boleh berdoa.
semoga dipermudahkan...
segalanya pasti ada hikmah disebaliknya.

i'll always love u my dear.