Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 9, 2009

...ipoh...

semalam tiba dari jb jam 4.30 pg...sempatlah bersahur di rumah dengan bekalan yang mak bekalkan....sedih tetiba...aku perlu teruskan hidup di sini....huhuhuhu...tak tau lah masa bujang duk kat Ipoh ni tak rasa pape...tapi sekarang feeling terlebih plak...sedih memanjang....asik homesick...suami ada kat sisi ....aku pun tak tau aku nak ape lagi....tapi yang penting aku tak gembira kalu kena pegi.."home"....huhuhuhuhuhu....aku tak boleh berterusan bergini....tapi ape patut aku buat...to my dearest hubby plz help me to find out the solution....plz...plz...plz...

1 comment:

catherinnezehal said...

alorh2..ciannye..he3..biasa r tu babe..aku dlu camtu gak...t lama2 ok r...he3..