Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 2, 2011

Jgn sibuk la keje aku

01.11.11
Sepatutnye date cantik ni hari pun cantik....pepagi ok la...aku on leave...my hub kurang sihat...
Tapi tak sangka plak ada staff aku yang busuk hati...eh lantak aku lah ...tu keje aku...yang ko masuk campur hal aku nape...ish aku mmg dah lama bersabar dengan dia ni ..budget lawa...pi la...nyampah aku...ko jaga kerja ko lah...jgn sibuk o campur hal aku...ko jgn sampai aku naik angin...mati aku kerja kan ko nanti...hahaha....geram aku berlagak...aku tak datang duk sibuk selongkar tempat aku pe hal...ish GERAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dah ramai yang kena dengn dia ni...nak dapat namala katakan...o ko nak sgt bos2 syg ko ye...Ok satu hari nanti ko tgk pe aku akan buat....tungguuuuuuuuu...........

2 comments:

AIN NAZRI said...

huh ganas ganas.. mummy zafri ni garang.. apa lagi mummy zafri.. sila gigit2 kepala budak yg carik pasal tuh.. sibuk bebenor

Aida said...

memang penyibuk...duk kata org lain kaki bodek ...padahal dia lagi hebat...mengada2...tak pernah aku jumpa pempuan mcm ni....aku boleh jadi tyersgt baik ngn org n tersgt jahat ngn org...jgn smpai aku bikin dia susah.......