Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 29, 2011

sama tak kami

sama tak kami???? hehehe...ramai yang mengatakan Along ku Zafri banyak ikut muka suami.ada yang cakap tak de langsung muka aku...mane lah leh...dah name anak aku n suami mesti adanye sama ....erm aku ye kan aje ...sebab mmg ada part yang ikut ayahnye..terutama bahagian mata n mulut...actually gmbo sebelah Zafri adalah aku semasa kecik...sama kan kami..hahahah...

ALong ku Zafri suka ajak kami berbual di kala 4.30 pagi...huahuhahuha..memula nak biasakan diri agak payah...then dah lelama dah jd rutin..n kekadang kalu ZAfri mengantuk sgt n tak bangun kul  4.30 tu aku plak terbangun...huhuhu..

Semakin hari semakin bijak anak ibu ni....Tahniah along Zafri boleh berdiri just aku perlu ckp up....tapi aku tetap papah dia lagi lah...kuat sungguh tulang Zafri...bile sebut sit dia terus duduk..tahniah anak Ibu...Ahmad Zafri Rida...

No comments: