Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 25, 2011

Kehidupanku Sekarang

dah lama tak menulis...Ramdhan akan melabuhkan tirainye...jenuh la aku nak mengganti tahun depan...hhuuhu...selepas pantang dah balik Ipoh...wah duduk berdua dengan sitecik Zafri memang amat mencabar...wewew...rasanye Kerja yang paling berat adalah suri rumah...aku kerja kat opis pun tak mcm ni...hahhah...

Tak menang tangan dibuatnye...bile Zafri tido aku berkerja keras mengemas,membasuh, menyidai...dan sebgainye..bile siren si tecik dah berbunyi langsung tak leh buat pe...huhu...Buat masa ni aku masih Fully BF...hope perjalanan aku dimudahkanNya unutk memberi yang terbaik kepada Zafri...

Semalam di panggil masuk keje kejap...pe lagi aku angkut lah bersama Zafri ke tempat kerja...wah amat mencabar...time tu plak Zafri ni tak mau tido..duk nak di dakap je...lama sungguh aku baru leh siapkan kerja...erm...amat mencabar bawak Zafri ke kerja...

Erm siren dah berbunyi...need to go...

No comments: