Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 2, 2011

Masa SeMakin Hampir

Tadi p Check up...awal2 dah p beratur...Alhamdulilah dapat no 1..hehehe...rutin biasa bile cek..kena cek BP, Urine, Weight n then wait turn jumpa jururawat...Selalu Nurse akan bagi nasihat tentang jangan lupa makan vitamin...awasi berat badan...tapi tadi nurse ckp tentang..."Apa Yang Perlu Dibuat ketika Bersalin"...wah nampaknye masa semakin hampir...sy sudah takut....huhuhu...Banyak gak panduan yang jururawat tu bagi. Thanx ye di atas nasihat...hakikat nye sekarang sy seriau...huhuhu...jangan lah kena induce macam  dulu...sakit...Moga Along keluar sebelum due n selepas tarikh matang...rupanye 20.6.2011 ni aku genap 36 hari...huhuh..kawan aku ramai yang 37 week dah bersalain...haha..so Noraida Be prepare......Huahuahua....

2 comments:

AIN NAZRI said...

waaa bestnya.. dah nak bersalin dah.. aku plak yang teruja.. suka suka.. nak bersalin gak.. tapi bila pk pk balik.. aku pon takot nak bersalin.. harap2 dapatlaa bersalin normal.. aku x nak c-ser.. eh kamu bila balik JB?

Aida said...

MUNGKIN AKHIR BULAN NI....AWL JULAI DAH MULA CUTI...MCM TU LAH PLAN NYE...JGN LUPA P LAWAT AKU TIME PANTANG NANTI AHAKSSSSSSS....HEHEHEH