Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, January 29, 2011

Kehidupan

Kesibukan yang tak terhenti membuatkan aku tak berkesempatan mecoret...hari Leave ...pas CNY baru naik keje...yes...setelah sekian lama berhempas pulas dengan kerja yang banyak...huhuhu...maklumlah year end...na close account...n sebagainya...di tambah dengan kesibukan berpindah umah...erm irulah rencah kehidupan....

Alhamdulilah sekali lagi Allah memeberi aku rezeki yang tidak terhingga...Sekarang usia kandungan ku telah memasuki usia 4 bulan...Thank God...kadang takut gak melalui fasa 4 bulan ni....maklumlah yang lepas aku gugur di usia kandungan ku 4 bulan setengah....so far check up Alhamdulilah semua nya...Ku Pohon Agar ALLAH menginzinkan aku & suami menjadi Ibu & Ayah Along...Doakan semuanya selamat ye....

So far tak banyak alahan...di usia 12 minggu aku dah mula checkup detail sebab dr takut bb seperti yang pertama Alhamdulilah semuanya Ok...next month check lagi...erm tak sabo setiap kali p scan detail sebab dapat dengar jantung bb yang membuatkan aku menitik air mata...besar sungguh Ciptaan Nya...

Bila scan detail semua segi Dr lihat...Dr cakap along aktif...erm masa first time buat buku merah tuk kali kdeua kat Gh...nurse kata dah leh rasa aku nye bb...erm cepat sungguh baru 14 minggu...kadang2 aku dapat rasa ada benjolan kat perut n mengeras Dr cakap tu kepala dia...erm Yang penting Along sihat....check up yang lepasbadan aku naik hahaha...dr sarankan supaya mengambil protien banyak dari kabohidrat...erm...papelah asalkan untuk along...

Moga Along Kuat...doakan semuanya selamat ye ....Amin

No comments: