Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, November 29, 2010

Si Putih

Hari ni MC lagi...keadaan diri tidak mengizinkan untuk bekerja...boring duk umah aku menulis...hehehe..sekrang kat umah ada Si putih.. kucing yang kami beli bawah opis my hub...comey...nanti upload gambo...hehehe...beli Jumaat yang lepas..my hub yang rajin membersihkan tempat tandas si putih ni...pepagi n petang akan membersihkannya...aku hanya tukang madikan...tu pun semalam pagi..mengamuk si putih time di mandikan...hahah...Si putih sgt suka main bila nampak je kaki akn dikejarnye n di digigtnye kaki aku...bile my hub balik lunch tadi...si putih bukan main gedik lagi...hahaha walhal si putih ni jantan...terasa nak beli lagi sekor lah...si betina pulak...peneman si putih..sian plak dia...

Semalam p umah mertua menolong apa2 yang patut..dengan keadaan aku yang kurang sihat..aku hanya mampu tolong tgk hehehe...erm Ahad depan my SIL akan menikah...Welcome to da club...Moga Bahagia ke Akhir Hayat...Balik kul 9 lebih.....sian si putih duk dalam gelap...n kelaparan...huhu...Bile tgk si putih ni..sayu je...ntah nape ntah...

No comments: