Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 7, 2010

Nape Mcm Ni

Susah gak bila hati tak menentu...bukan iri hati...tapi sakit hati...nape mcm ni ntah...too emotional since preggy ni...huhuhu...ntahlah kepada sesiapa yang terasa Im So sorry...sekarang aku amik keputusan berdiam diri...malas nak mintak tolong n mengoffer diri menolong orang...baik diam..kang aku terasa lagi payah tuk kesihatan...ntahlah...kepada yang berkenaan ...sorry...take time untuk seperti dulu...kadang payah gak meminta pertolongan ngan orang ni...nak2 kadang orang tak leh tgk aku lebih dari dia...tak paham...ntahlah..payah keadaan ni...buat hal sendiri lagi senang...

Sekarang tak berapa boleh makan makanan kat luar...mungkin sebab dorg pakai "pak aji" kot...huhu...pas makan kompem pening yang amat...then ubatnye tido...huhuhu...sakit pala jangan cakap lah perit...huhu...bile malam plak badan letih yang amat...kadang tv tgk aku....hhuhuhu...selalunya akan tertido depan tv...erm...letih+malas+ngntok ni lah sindrom aku sekarang....moga tak bertambah sindrom yang lain ....Amin...

Sorry Again ye pada yang berkenaan...





No comments: