Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, November 30, 2009

wahai hati...bersabarlah

Hari ni tetiba terasa sedih n sayu..."aku ingin mengandung" itu yang aku rasa tika ini......huuhuhuh..tetiba hati ku sedih yang amat..esok masuk bulan Disember..Ya Tuhan ku makbulkanlah doaku...aku ingin mengandung...Disember penentu samaada aku di bedah atau tidak...kesukaran ku hanya Tuhan yang tahu...aku amat tertekan dengan keadaan ini..tapi makin tertekan keadaan aku..makin susah tuk aku mengandung ..Ya Tuhan dengarlah rintihan ini...aku amat berharap untuk mendapat zuriat ... Tapi Hanya TUHAN yang tahu ape yang terbaik bagi ku...


Wahai Noraida Bersabarlah...teruskan usaha dan doa lah selalu...kepada semua ku pohon doa dari kalian...moga bahagia milik ku...Amin..


anak abai



zahra...anak diah



Aniq...2nd anak Bsham




ank Dr Savvy..

3 comments:

Unknown said...

same2 kite berdoa dan bertawakal adot..aku pon mcm ko

Unknown said...

banyakkan bersabar...
mungkin ade sebab kenapa Allah tak kurniakan kita zuriat lagi.hanya yang maha esa tahu mengenainya.

banyakkan berdoa...
kita dah cuba sedaya upaya dan jangan la mengalah.

sayang kamu

aimjannah said...

la tahzan ya ukhti..
kita merancang tapi perancangan Allah lebih sempurna..moga tabah hati xberbelah bagi..