Moga Hingga Ke Syurga

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CInta Ridzuan & Aida

Lilypie Third Birthday tickers

CinTa Ridzuan & Aida 2

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 24, 2009

.....reason.....

Terbaca my dearest adik punya blog....kembara sufi
Entry dia mengisahkan tujuan kita menulis blog
Tetiba aku terpikir nape blog aku ini tercipta...

Masa memula buat dulu adalah disebabkan mahu meluahkan perasaan
nak tulis dairi tak penah pulak aku buat....mengisi masa yang ada n meluahkan perasaan yang terbuku....huhuhu....sebab tu blog ni tidak berapa di kenali ramai.....

23 aug 2009

sekarang aku terlalu sensitif.aku tak tau nape ini berlaku kat diri aku...Bile lah kemesraan anatara kami akan terjalin....Mesti my husband pening dengan kitorang
tapi apa nak buat...."diaorang" tak penah anggap aku wujudhuhuuhuhuhhuuuu payah betul nak betul-betul ikhlas
Wahai hati,,,,,
Bersabarlah dengan apa yang berlaku.Tuhan beri semua ujian ini untuk kita insaf...
Ingat Leaps kawin "dia" leh terima aku ....Tapi lakonan semata....
To my luvly husband
mintak maaf dengan apa yang berlaku...itulah luahan hati kecil ku....ku hanya ingin sedikit kekuatan dari mu untuk aku berhadapan dengan mereka....wahai suamiku...ku pohon mengertilah...memang benar kata mu semua orang tak sama...terima mereka seadanya...itulah yang sedang aku lakukan....tapi kadang-kadang hati ini tak kuat...sampai bilakah ini semua akan terus berlaku...wahai diri....lakukan lah yang terbaik.....

No comments: